5月

  1. 今日試試學下某人去行列日記
  2. 我咁大個女第一次試真正既腦充血,好頭暈,好真實,好感覺到父母既勞氣
  3. 一個久違了的MSN名字主動叫我,我好開心,但很快又很失落,因為我期待破滅了,那朋友的帳號被偷了
  4. 重來我都只有養過貓,認為自己好愛小動物,原來,我錯了....
  5. 早前響十元店買既一個按摩工具,一有時間就套上手在身上推推推推推....依?痛痛地既?原來係一舊陳年於血,再用力打圈,好比用上趺打酒,散了.....很爽,令我很有衝動在身上"尋寶"下去
  6. 想盡量搵多D人同我傾計,等我渡過呢段唔開心既時間
  7. 不停去打讀書注意,但明明知道自己暫時能力未及
  8. 失落得好想一直喊一直喊到雙眼腫到打唔開為止.....
  9. 明明知道"溜檔"唔值租,偏偏自己唔想去計較小事而失去某位朋友
  10. 我投降了,我連自己都照顧唔好,唔好阻住人地
  11. 同時我又好失落我連養隻小狗都做得唔好
  12. 股市大趺,又再一次的五窮六絕,不過又係唔係好似上年咁7翻身呢?
  13. 先學樂理好奇怪?浪費左錢? 唔會囉....讀左既,係你既,就係你既
  14. 讀左樂理之後終於都解開左我多年對樂譜入面既迷團,唯欠練習
  15. 睇維基都有一後日子,最近卻愛上左了解馬克思主意,哲學類題目...但偏偏唔睇邏輯
  16. 為左打好身子,每日一雞精,閒時煲煲四物湯,紅棗水,當歸,結果係親戚到訪減輕了頭痛
  17. 快到25歲,要我嫁?過多三.五年先啦....

留言

這個網誌中的熱門文章

FF7 漫遊星球的少女 1

FF7 漫遊星球的少女 2

FF7 漫遊星球的少女 3