生酮飲食的香港人

今日開多個題目就係生酮飲食心得,

香港到依家竟然都未有開始流行生酮飲食實在係太可惜喇,

呢個方法真係好好,

因為可以改善好多生體機能,

當然要戴返個頭盔啦,嚴重糖尿及臀藏有問題人仕要參考醫生意見呀。


我開始左大約一個月多d喇,

點解開始左一個月先打blog,

因為我自己都半信半疑,

生酮飲食其同我地由細到大飲食習慣黎一個大調轉

一開始真係好唔習慣

但係事實話比我知係work ga

我一個月入面體脂肪下降左足足6%

輕左10bls有多,我算係減磅最慢果一位喇

而我點解會接觸到生酮飲食呢

朋仔友有一日FB有張圖,淨係打一句5日減左磅

我心諗有冇咁神奇呀,同佢拎左幾包黎飲啦

開頭都唔知係咩黎淨係知飲落係甜ga

重要唔識戒口,大家一聽戒口唔洗驚因為生酮戒口方法真係非常爽

飲左幾日都冇輕梗係同我朋友反映啦

朋友:梗係啦!你都冇戒口,要戒晒澱粉同糖架

我:下!唔係麻,我無甜不歡架禾,咁咪好痛苦

但係我真心忍受唔到自己咁樣喇

咁戒一個星期試試先啦,戒下口又唔會死ga,係咪?

咁戒晒澱粉同糖可以食d 咩呢?

咁咪乜都食唔到?

咁咪生無可戀?

我真係好多咁。。。。



下篇講生酮可以食d咩,而我第一個星期又係點生存落去。

留言

這個網誌中的熱門文章

FF7 漫遊星球的少女 1

FF7 漫遊星球的少女 2

FF7 漫遊星球的少女 3