生酮飲食之防彈咖啡

今日想講一講生酮旅程入面ga防彈咖啡

個名就好威猛喇,

咁點解要飲呢係好多初入生酮門檻人必問


  1. 初初入生酮通常都未習慣以油脂為主食,用防彈咖啡來補足
  2. 防彈咖啡可以延長飽腹感令生酮朋友們冇咁易餓
  3. 承上題,生酮進入中段開始進行斷食會以防彈咖啡代替早餐
  4. 進食純油脂類唔會引起胰島素急升
  5. 可以延長斷食時間
通常都會有人跳出黎問,我唔飲咖啡架禾咁點呀?

咖啡可以用茶或無糖可可代替,如果用於斷食就sorry,只可茶或咖啡

如果覺得苦就用赤藻糖醇或者甜菊去增加甜度,用於斷食不建議加代糖

我自己就試過用:

早餐茶(焗一陣愈濃愈好飲)
咖啡我是手調中度烘焙偏苦好飲,偏酸反而唔夾,即沖的沒試過
可可其實唔好飲,可能係我沖得唔好,有冇人沖比我飲下。。。哈哈

防彈咖啡

材料:

黑咖啡 250ml
草飼牛油 20g
椰子油 1湯匙

做法:

黑咖啡必須係熱,加落牛油同椰子油,用攪拌機(我用攪拌棒)打均,完成。👌


其實超簡單。。。。

注意係飲完6小時左右係唔需要食野

你問我點解就其實飲完係唔會餓

如果你都係餓就飲水習慣下,

飲完水都係係餓就可以食一匙椰子油。


另外如果你冇攪拌機/棒就咁用手攪兩下得唔得呀,

如果你習慣飲面頭有一浸好厚油ga湯我諗你會接受到ga

不過我肯定會鐘意飲打完latte咁ga咖啡多D。。。。



1.加落牛油同椰子油

2.用攪拌機(我用攪拌棒)打均

3.完成
成杯latte咁,其實飲落一D都唔油重好幼滑。

留言

這個網誌中的熱門文章

FF7 漫遊星球的少女 1

FF7 漫遊星球的少女 2

FF7 漫遊星球的少女 3